Přidat odpověď
Požadujeme manažerskou praxi, řidičský průkaz (aktivní), znalost distribučních požadavků v rámci maloobchodu, zkušenosti s časově orientovanými operacemi, znalost Duelu výhodou, pozornost k detailům a zároveň nadhled nad věcí, velmi dobré plánovací a organizační dovednosti, schopnost vyjednávání a efektivního rozhodování, schopnost řízení týmu, ochota zastoupit kteréhokoliv ze svých podřízených. Plat je složen ze základní a motivační složky. Strukturované životopisy zasílejte na marketing@alescenek.cz
Pracovní náplň
Pracovník řídí každodenní činnosti v pobočkách (Praha, Plzeň). Je zodpovědný za koordinaci centrálního skladu (Praha) ve vztahu k pobočkám, dopravu a zásobování vlastních poboček (Praha, Plzeň, Brno), administrativní činnost poboček, poskytování profesionálních služeb personálem poboček zákazníkovi/obchodním partnerům. Jeho klíčovým úkolem je zvyšování kvality a profesionality kontaktu se zákazníky (VŠ studenti, soudy, státní zastupitelství, advokátní kanceláře, úřady…), zdokonalování a rozvoj týmu.
tyhle nabízej 15 tis., za to, co požadujou,a vzhledem ke klientům, kam člověk musí přijít i náležitě pblečen, mi to přijde jako drzost
Předchozí