Přidat odpověď
Řešila jsem stejnou věc se synem před rokem, když byl v první třídě. Nastoupil a po dvou týdnech si paní učitelka všimla, že syn umí plynule číst s porozuměním a v matematice je na úrovni druháka. Šli jsme do PPP, schválili nám pro syna IVP. V první třídě byl pořád ve své třídě, ale na matematiku používal učebnice z druhé třídy. Teď je ve druhé a matematiku jede podle dětí ve 4.třídě. Syn je v běžné sídlištní škole v Praze, žádná nálepka alter .., nic takového, a vyřešili to následovně. 3 krát týdně má individuální výuku s jednou paní učitelkou, kde dělají matematiku na jeho úrovni a dvakrát týdně je ve své třídě. Sice dělá učivo, které chápe, ale přeci jen teď už mají celou malou násobilku a sčítání a odčítání do 100, takže nějaký dril mu neuškodí. Paní učitelka má pro něj i nějaké pracovní listy navíc, dovolí mu dělat i třeba cvičení na počítači. Do budoucna se počítá s tím, že ve třetí i ve čtvrté třídě bude systém stejný. De facto se počítá s tím, že syn odejde na víceletý gympl. Ve škole jsou všichni velmi vstřícní a to je určitě základ úspěchu.
Přeskočit třídu nechceme, syn je ve své třídě moc spokojený, má tam kamarády, miluje paní učitelku, takže ho necháme takhle.
Předchozí