Lvice, dcera je šikovná. Naše Míša v tom věku navíc plynule četla, počítala a psala ve větách, třeba mi poslala e-mail do práce. Přesto jsem ji nijak neřešila. Až po vyhodnocení psychologa o nadměrném intelktu (byl ve školce, vlastně jsem ten souhlas ani nechtěla podepsat, ale učitelka na mě naléhala, asi věděla proč) jsme začali zvažovat speciální třídu (u nás ve městě je tedy jedna, je to o denodenním taxikaření z mé strany). Navštívili jsme dvakrát PPP, otřesná zkušenost, nedozvěděli jsme se nic nového, spíše naopak, ty dámy absolutně neuměly spolupracovat s dětmi, za mě PPP nikdy více. Museli jsme se rozhodnout sami a nakonec jsme zvolili tu speciální třídu. Máme za sebou více než půl roku a jsme spokojení (až na to, že si s úkoly někdy lámu hlavu i já
). Předškoláci ve školce je podle mě oddělení větších dětí, žádné extra speciální věci s nima nedělají, takže nevím, jestli je to řešení. Chtěla jsem tím říct, že pokud to v dítěti je, rok v normální třídě ve školce s tím nadáním nic neudělá. My jsme se Mišce opravdu nevěnovali vůbec žádným nadstandartním způsobem. Tak možná spíše školku nechat školkou, ale pak zvažovat speciální třídu pro mimořádně nadané děti (na to ale potřebuješ papír psychologa)