Přidat odpověď
Udělat praktickou část zkoušek na motorku je extrémně těžké. Mnohem těžší, než například dostat se na vysokou školu a celou ji vystudovat. Vím to, protože jsem si tím prošel. Udělat řidičák na auto je sranda, je to opravdu lehké. Teoretická část na motorku je taky lehoučká, ale dokázat praktickou část chce léta a léta každodenní tvrdé dřiny - v podstatě je to spíše na úrovni základních dovedností pro kaskadéra. V autoškole není šance se na to připravit - všechny autoškoly počítají s tím, že člověk už to umí, protože jezdí několik let načerno. Velice těžké je už jen vodit motorku bez spuštěného motoru (motorka je těžká, pořád padá). Extrémně náročné je zařadit neutrál - na spoustě motorek je to téměř nemožné, ale při zkouškách to musíte zvládnout, jinak vás vyhodí. Nejtěžší je asi postavit motorku na hlavní stojan, spousta skutečných svalovců to nedokáže. Taky jízda mezi kužely je téměř nezvladatelná, v nízkých rychlostech z toho člověk spadne a ve vysokých zase sejme kužely a namele si hubu.
Krátce řečeno, na zvládnutí běžné jízdy na motorce se naučit dá, ale na zvládnutí praktické zkoušky na řidičák je to téměř nemožné.
Předchozí