Přidat odpověď
Kamisi,
těm dětem to nedá nic....ale učitelce to pomůže nezbláznit se. Bohužel, jak jsi poznamenala v jiném příspěvku, je to důsledek známkování jako takového, ty děti už jsou deferomované a člověk nadšený pro věc to za půl roku nezachrání a vlastně se sám zničí, pokud se to bude pokoušet změnit. Protože za půl roku, navíc za ten poslední půlrok, kdy ta děcka už opravdu mají pocit, že na ně nikdo nemůže, to už prostě nezměníš....
Je to činze zoufalství...
Ale vlastně něco by jim to dát mohlo....že může být výhodnější dodržet, co se domluví....že si nemůžou dělat, co chtějí a myslet si, že si před nimi každý sedne na zadek.....že ne každý nadšenec je bezzubý ubožák...že akce většinou vyvolá reakci...
Pro tyhle děti už je to dost málo, co jim to může dát....ale těm budoucím, které jednou bude arantxa učit, to bude víc....protože ona nepřijde (snad) o to nadšení a chuť těm dětem dát něco navíc, učit je nejen samotný jazyk....
Druhé pololetí deváté třídy přináší těžká rozčarování a je moc smutné, když učitel končí ve třídě s tím, že jediné, čeho dosáhl, že mu všichni kálí na hlavu....Jedna osoba nedokáže napravit to, co systém páchal devět předchozích let....
Předchozí