Přidat odpověď
Většina z vás ví, že jsem "začínají" učitelka španělštiny, která bohužel vyfasovala třídu, z které se na SŠ budou učit tento jazyk jen dva žáci, takže zbytek to už od pololetí nezajímá. S tím jsem tak trochu počítala, a proto jsme tam zařadila dle mého zajímavá témata nákupy oblečení, jídlo a sporty. Spolupráce fungovala, byly jsme dohodnutí, že dokud budou pracovat v hodině, tak je nebudu tolik zkoušet a testy, že napíšeme tři za pololetí. Bohužel jeden z nich jsme se rozhodla psát včera - pouze slovíčka na oblečení(předem ohlášený) a oni prostě, že ho psát nebudou, ať jim dám 5. Od včerejška na hodině nic nedělají, většina z nich nemá ani ŽK ani pomůcky, nějaká 5 ani poznámka je nezajímá. Ještě vtipkují, kolik jich do konce školního roku dostanou. Po škole je nechat nemůžeme, takže jsem opravdu bezmocná a už fakt nevím, co dělat.... představa, že to takhle bude vypadat další 4 měsíce, tak mě brzy trefí šlak. Dokonce je příští týden má přijít navštívat rodilá mluvčí ze Španělska, která by jim měla povykládat o své zemi, zvyky atd. a oni jsou ještě navštvaní, že je to nezajímá a že raději nepřijdou do školy, rodiče prý jim napíšou omluvenky. Není to poprvé, co jsem něco zařizovala (flamencové vystoupení, ochutnávku tradičních jídel s přednáškou přímo od kuchaře, který vařil ve Španělsku) a oni prostě dorazili třeba 4 z celé třídy. Kolegyně mi říkala, že jim mám pohrozit propadnutím, ale oni moc dobře ví, že u nás není další ročník španělštiny a že z jednoho předmětu propadnout mohou.
Předchozí