Přidat odpověď
Já mám dítě v takové třídě a smysl v tom vidím. Má tedy už delší tradici a víc zkušeností. Mojí motivací bylo hlavně to, že mají míň dětí ve třídě (na to se právě také připlácí), k učitelce buď asistentku nebo rodilou mluvčí. Aj mají v první třídě 6 hodin týdně (vlastně mají hv a vv v angličtině), během 4 h přitom prý ani paní učitelka nesmí mluvit česky. Zatím se mi tedy výuka zdá hodně kvalitní, paní učitelka je výborná - a aby ne, má "jen" 18 dětí a k tomu někoho k ruce. Jedou celkem dost rychle, ale nakonec i můj syn, který neuměl před nástupen nic, ani písmenka, dobře stíhá. A anglicky toho umí o dost víc než jeho kámoška na ZŠ s rozšířenou výukou jazyků.
Beru, že by se totéž postupně naučil i jinde, ale hrozí nám, že na čas přesídlíme do zahraničí a já chci, aby byl aspoň trochu připraven.
Já bych do toho šla. To, že nemají zkušenosti, může být vyváženo nadšením. sama jsem absolvovala bilingvní směr na gymplu, byli jsme první ročník, co to měl, a je fakt, že kantoři udělali pár chyb a organizace občas haprovala, ale všichni do toho šli naplno a bylo to znát.
Předchozí