Taky se mi zdá, že nároky na děti rostou....Syn taky půjde v září do školy, půjde v 7 letech, měl odklad (pro rejpaly - neměl odklad "zbytečně" ale ze zdrav. důvodů - epilepsie, častá nemocnost, nutnost nosit okluzor a docházet pravidelně na oční cvičení apod). Logopedii trénujeme taky - nyní r a ještě zbývá ř.
U zápisu musel malovat, zpívat, povídat si s učitelkou, přiřazoval tam nějaké obrázky nebo co -nevím uplně do detailu, byla jsem na druhé straně třídy a vyplňovala s jinou učkou papíry. Ze tkaniček ho nikdo nezkoušel.
Jinak chodíme na ekukativně stimulační skupiny pro předškoláky a tam teda toho chtějí po dětech dost, dostáváme domů úkoly....Děti si nacvičují grafomotiriku, dostáváme papíry - uvolňující cviky na obtahování.....Dále máme úkoly právě na počítání - přiřadit k puntíkům stejný počet předmětů nebo naopak nakreslit tolik třeba trojúhelníků kolik je vedle teček apod. Dále hledání rozdílů-jeden předmět z deseti v řadě je jiný - např jinak otočený - zakroužkovat ho.....
Dále se učí už písmena - nechápu - takže rozeznat první a poslední písmeno, vytleskávat slabiky, tvary a barvy o tom ani nemluvím, to už mají umět dávno. Musí umět pravou levou ruku, na stránce - zakroužkuj vpravo nahoře to a to, vlevo dole to a to,.....předložky - před, na , za , pod, nahoře , dole, vpředu, vzadu, nad....Děláme tam spoustu věcí, je to deset lekcí. Kdybych tam s ním nechodila, tak bych rozhodně na to doma nepřišla, co všechno do něj mám nahustit
V pedagogické poradně po něm na testech chtěli - jaké barvy má česká vlajka, z čeho se vyrábí klíče, a spoustu takových otázek....