Přidat odpověď
Kdybych začala dítě učit doma a chtěla následně přestup na ZŠ, určitě bych sladila učebnice, ze kterých se bude, na škole kde je zapsán, učit dál.
Já třeba učím písmo CS a určitě bych jej učit nemohla, kdybych syna chtěla dát za rok na základku.
Podobně je tomu i s matematikou.
Mé dosavadní postřehy z první třídy domácí školy:
Učíme se 4 dny v týdnu 2 hodiny ( 2x60 minut).
Pátý den má syn, hudebku a hru na hudební nástroj ( soukromí učitelé). Ve stejný den má anglické dopoledne a 1x v týdnu ještě 2 hodiny angličtiny s rodilou mluvčí.
V matematice probereme za jeden den to, co děti ve škole za týden. Po měsíci máme uděláno učivo, které na ZŠ děti probírají cca 3 měsíce.
V písance držíme krok se školou, syn je levák a tak nám psaní nejde úplně hladce.
Prvouku podle žádné knihy nebereme. Po důkladném prostudování x učebnic jsem zjistila, že by se syn akorát nudil.
V tomto předmětu máme svůj vlastní učební plán.
Výtvarku řešit nemusím. Syn maluje sám od sebe, každý týden kreslí obrázky do čtenářského deníku a 2x měsíčně chodí na výtvarné odpoledne, kde se učí různým technikám.
Předchozí