Přidat odpověď
Promko, Tygr je říjnovej a zápis ho čeká až příští rok. Jsem dost zvědavá, jak to dopadne. U nás ty kognitivní vědomosti jsou fakt dobrý, co se týče tohoto, tak do školy by mohl jít z fleku. Ale, jelikož je od přírody citlivka, tak ta jeho špatná výslovnost ho ještě víc brzdí, odmítá mluvit s dětma, s dospělýma jen s těma, co víc zná a jen, když je tázán atd. Prostě sociálně to dobrý není.
V té řeči je to fakt už jenom o drobných gramatických občasných chybách, ale výslovnost fakt děs běs a jde to hrozně pomalu. MLuvit začal v necelých 3letech. Mezi 3-4 obří nárůst slovní zásoby (ve 4,5 dle Krejčířový k věku), mezi 4-5 fakt masivní úprava gramatiky a rozvoj řeči po tý obsahový stránce. Ted mezi 5-6 by teoreticky měla jít ta výslovnost, ale ta teda jde v poměru k tomu, jak šlo rychle to ostatní, strááášně pomalu.
Já co mám vypozorováno, tak prostě některý dysfatik celkem slušně vyslovuje, ale je problém s gramatikou nebo se slovní zásobou, někdo má velkou slovní zásobu, slušnou gramatiku, ale zas šíleně vyslovuje atd.
Ty ostatní složky jsme srovnali, dřív měl problém s motorikou a prostorovkou, to už je o.k. I grafomotoriku má k věku, je to vidět na té spontánní kresbe, která je fakt ukázkově dysfatická.
Předchozí