Přidat odpověď
La Pepo,kdykoliv jsi psala něco o synovi, tak jsem si říkala, že jsou s tím mým jako dvojčata. Nemluvící extrovert, který se vždycky nějak dorozuměl. A asi mu to hodně pálí, ač je to trochu zastřeno tou mizernou komunikací (hodnocení píučky).
O té měsíční přípravce v Žitné vím. Během diagnostického pobytu před dvěma roky nám to tam nabízeli - buď stacionář nebo "školku". Asi to proberu s naší logopedkou. Bydlíme 50 km od Prahy a manžel v Praze pracuje, tak bychom to snad nějak dali.
Jinak Šíma chodí do běžné školky, ale máme naprosto úžasnou učitelku. Je to Bc. spec. ped., logopedický asistent, před tím pracovala ve školce s postiženými dětmi. Ihned se se Šímou naladili na stejnou frekvenci.
Se ZŠ u nás také není problém. Máme tu běžnou ZŠ, která se zaměřuje na SPU. V ročníku mají vždy logepedickou (první), následně dyslektickou třídu. Jedou podle stejných osnov (program Tvořivého učení), ve třídě je jen cca 10 dětí, učí je spec. pedagog a mají IVP. Starší je tam teď ve 3. třídě a naprostá spokojenost. Je hodně chytrý, ale díky zadrhávání a té dyspraxii (porucha motoriky a koordinace) je hodně pomalý, takže mu malý kolektiv a individuální přístup vyhovuje.
Předchozí