Přidat odpověď
Syn (lehčí expresivní) měl ve 3,5 250 slov (ale jak píše huhu, za slovo jsem označovala cokoliv, co stále stejně používal na určitou věc, osobu apod.), do těch 3,5 mluvil pouze jednoslovně, nespojil ani dvě slova.
Od těch 3,5 začal skládat krátký 2-4slovný větičky, ale absolutně bez ladu a skladu, gramatika fakt úplná nula. Ve 4 letech slovní zásoba +-800slov, od 4 let masivně nastoupila gramatika, ve 4,5 slovní zásoba k věku, řeč na 4roky (širší norma).
Stále bojujeme s výslovností, která je opravdu šílená. Od těch pěti let (což jsou 2 měsíc) se ta výslovnost začla rovnat opravdu rychleji, než to bylo do těch 5...ale i tak to jde fakt ztuha. Jinak obsahově je ta řeč už úplně normální bych řekla.
Ted mu hodně naskočil ten jazykový cit, takže pozná přenesený význam slova,spojí k sobě slova stejného významu (jako např, že koruna je na placení a koruna je i ta, co se dává na hlavu), začal říkat básničky celkem rád, konečně popisuje obrázek víc jak jedno-dvojslovně.
Opět jak píše huhu, ta výslovnost se víc začla řešit až od těch 4,5, kdy měl už běžnou slovní zásobu a běžné vyjadřování...do té doby to nemělo žádnej význam.
Na logo chodíme od 2let jednou týdně, necelých pěti ted 2x týdně.
Předchozí