Foxyno, je pomalejší ve smyslu že např. nezvládá rychle psát (bohužel blbě drží pero), snaží se všechno dělat pečlivě a prostě to nestíhá. Jak jsem se od něj dozvěděla, tak si ho naše zlatá paní učitelka někdy bere po obědě a ještě spolu něco dodělávají, co nezvládl v hodině (má tam několik takových dětí, se kterými občas pracuje individuálně).
Chytrý je dost, logicky mu to myslí dobře, ale pořád je ještě hodně dětský, hravý a rozcitlivělý, sociálně je na dobré úrovni, ale nechytá se do klučičích her vrstevníků (roboti, vojáci a takové ty moderní hračky), raději si hraje s mladšími dětmi na zvířátka nebo jen tak jezdí autem, a jeho nejlepší kamarád ve třídě je integrovaný autista
Takže tak nějak, ale to je podle mě dáno osobností a s věkem nástupu do školy to nesouvisí. Do školy chodí rád.