no jedna věc je intelekt. Druhá věc je, jestli je zralá taky sociálně a emočně. A ta druhá věc je skoro i důležitjší a velmi často u superiorně nadaných lidí pokulhává za intelektem. v tom případě bych jí klidně nechala mezi stejně starými dětmi a vzdělávala bych jí mimo školku. Pokud si s nimi nerozumí, tak to nemusí být jenom o intelektu, možná si nebude rozumět s nikým (jen hypotéza) a je potřeba její sociální dovednosti trénovat. To ve starším kolektivu půjde úplně stejně těžko. Vyřešíš intelekt, nevyřešíš to ostatní- sociálno a emoce. Individuální vzdělávací plán ve školce ? Nevidím v tom smysl a nevím jak by se mohl realizovat. Brala bych tu školku jako sociální příležitost- i s menšími dětmi je fajn si rozumět a vzdělávala bych dítě jinde.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.