Přidat odpověď
jistě, každé dítě je individualita, a u každého je potřeba naučit se chápat ho a reagovat na to, jak ono je schopné ovládat samo sebe, jak vnímá okolí, jak reaguje.
Jen chci říct, že dítě nadané má odlišnosti od těch normálních, samozřejmě - ty odlišnosti má i dítě s ADHD, snad mi nikdo nechce tvrdit, že k dítěti s ADHD je možný stejný přístup jako k normálnímu klidnému dítěti?
ono se toti bohužel ADHD k nadání pojí hodně často, na vině je i to, že nadaný dítě potřebuje strašnou spoustu podnětů a pak se přetíží a unaví a z únavy se jeví jako neskutečně hyperaktivní, ale i to je jedna z těch zvláštností.
Jistě, jsou i ADHD bez nadání, ale z vlastní zkušenosti, ti nadaní s ADHD jsou náročnější
mám doma dva nadané, ovšem kliďásky, a třetí normální, ovšem zase s ADHD, no a ve škole vidím od každýho něco, včetně těch směsí s ADHD, a že to je fakt síla a normální metody na ně opravdu nezabírají
Předchozí