Přidat odpověď
ale on se může lišit přístup k chování u nadanýho děcka, rodič si totiž musí uvědomit, že toto děcko chápe JINAK, ne víc nebo míň, ale prostě jinak.
něco chápe víc, něco zase míň, někdy máš pocit, že by to pochopilo už mimino a on je jak zaseklý, jindy zase zvládne víc než o hodně starší - a o tom to je, že ten vývoj může být strašně nerovnoměrný a je potřeba zkoušet, hledat cestičky, jak zvládnout kterou situaci, ono se to časem zvládne, ale dá to opravdu někdy víc práce než u dětí "standardních", který reagují přibližně tak, jak se u dětí jejich věku čeká.
Pokud tečkovaný potomek reaguje jinak, je potřeba kašlat na okolí, to nepomůže, snad s výjimkou osvícené pracovnice ppp, ale jinak nikdo není schopen pochopit a poradit, každé dítě je jiné a nadané děti bývají opravdu jiné hodně
ten příklad s těma schodama - poslední varianta je ideální, ale není na ni vždcyky čas, stejně tak předposlední a když je zle a málo času nebo jiný potíže, proč člověk nepoužije některou z posledníéch dvou možností (třeba tě bolí hlava), tak se použije některá z těch prvních dvou, to je jako u ostatních dětí tohoto věku - ale to děckomusí pochpit, že i pro něho je výhodnější poslechnout nebo někdy pozná, že nemá smysl zkoušet.
já už klukům dávno říkám, že mi třeba není dobře a nevydržím, ať se chovají podle toho, jiank mají místo maminky fůrii a to nemají rádi :)
ve 4 letech si vyjasňujete, kdo bude koho poslouchat, to je normální, jen je potřeba , abyste oba správně pochopili, kdo to vlastně bude :))
ale neže by se to občas nemohlo otočit, to je taky normální
Předchozí