Fledo, ta symbolická hra hodně, ale opravdu hodně souvisí s řečí
mám dysfatického syna (porozumění v pořádku, ale mluvit začal až těsně před třetím rokem a rovnou dysfaticky). Symbolicky si hrát uměl jak píšeš ty, musela jsem mu říct, co má dělat, ale aby sám od sebe, tak to vůbec
Od těch 2,5 až doted miluje různé hlavolamy, úkoly, didaktické hry atd., ta symbolická hra vždycky pokulhávala, uměl ji na požádání, ale sám si tak prostě hrál hrozně málo, nebavilo ho to.
Ted v čerstvých pěti letech ta hra symbolická hodně poskočila - vymýšlí si příběh, mluví za plyšáky atd., má to prostě opožděné, ač jinak v kognitivních dovednostech je i nad úroven věku.
Pokud vám Kr. auti vyloučila, tak si opravdu myslím, že to souvisí s tím, že málo mluví, syn si takhle začal hrát až když měl tu řeč opravdu na úrovni vstevníků co se týče slovní zásoby a vyjadřování