Skramuško,
IVP je individuální vzdělávací plán, to znamená, že se týká všech, kteří se účastní procesu vzdělávání, tedy i rodičů. Někdy je to o tom, že rodiče musí trochu suplovat školu (třeba u sportovců, co jsou často pryč), někdy o tom, že se zvolí jiná metoda ověřování znalostí nebo se umožní používání nějaké zvláštní pomůcky, přijme se asistent atd....Rodič by měl obsah IVP znát a jestliže v něm má dítě napsané, že učitel bude předávat informaci o úkolech a okruzích témat rodičům, je rodič povinen toto umožnit. Ten IVP by měl vznikat při spolupráci všech zúčastněných (žáka zastupuje rodič, školu učitelka, poradenské pracoviště většinou specilní pedagog) a tak by nemělo dojít k tomu, že by rodič netušil, že mu bude učitel denně něco sdělovat...o tom, jakou to bude formou, by se měli být schopní domluvit.
Jako aby učitel rozhodl, že bude psát vše na FB a rodič bude muset denně lítat do netové kavárny a ještě si zřizovat účet na FB, aby si zadání mohl přečíst, to mi zrovna jako spolupráce nepřipadá. Stejně tak, aby si rodič nadiktoval, že chce, aby mu to učitel psal e-mailem, takže do té kavárny bude pro změnu muset běhat učitel. Dohoda je o tom, že najdou takové řešení, které bude vyhovovat oběma. Takže takový notýsek je docela vhodná varianta
.