Přidat odpověď
Czeperko,
jenže tobě uniká jedna zásadní věc. 8 hodin přímé výuky (a bez zákonem stanovené půlhodinové pauzy, asi doporučím, aby si je učitelé začali vymáhat, že pak budou děti chodit ze školy o hodinu později by jim mohlo být jedno, ze zákona nárok mají) znamená 12 - 16 hodin práce, 6 hodin výuky 9 - 12 hodin práce...prostě proto, že každá hodina vyžaduje přípravu a protože se mění doba, mění se prostředky výuky, způsob, co a jak učit, učebnice, sešit....tak těch, co si přípravu opravdu dělat nemusí, je naprosté minimum. Většina prostě doma sedne a na hodinu výuky věnuje třeba hodinu přípravy, těm nejschopnějším stačí třeba jen půl hodiny, ale kolik je asi těch nejschopnějších?
A jsme zase u toho, zatímco u různých účetních, překladatelů, podnikatelů ve všem možném se s prací doma nejen počítá, ale hlavně jim ji nikdo nevyčítá, u učitelek se tato doba, ač oficiálně započítaná do úvazku, nebere v úvahu vůbec nebo se ještě přičte k tomu všemu špatnému, co se učitelek týká, protože to přeci není fér vůči ostatním, že si část své práce mohou udělat doma, že?
A co se týče pocitů, neboj, je to vzájemné....tak jako ty se děsíš školy, té děsné instituce na ubližování dětem, a učitelek, těch neschopných parazitů s diagnózou, učitelé se děsí rodičů jako jsi ty...při tomto výchozím nastavení vztahů bude tvému dítěti ve škole opravdu "dobře".
Můžeš tomu předejít, uč si dítě doma. Pokud toho nejsi schopná, svěř ho někomu, kdo toho schopný je. Ty si totž tuhle možnost můžeš vybrat. Učitel, pokud se mu dostane do třídy tvé dítě (což problém nebývá) a bude tak nucený snášet tebe jako rodiče (což už problém je), si vybrat nemůže. Nemůže ho přesunout, nemůže učit jen ty, jejichž rodiče jsou normální.
Takže fakt, zvaž to učení doma někým schopným, nenech si dítě týrat těmi lemrami línými, co nevědí, co je pořádná práce, nic neumí a jsou choré, pravděpodobně neléčitelně....
Předchozí