Přidat odpověď
Míšo,ale otázka je taky co naděláš.Syn když chodil do školy,kde to nefungovalo ze strany učitelů a pracovníků vůbec,reagoval tak,že je ignoroval.A nebylo to hrané jako když já se rozhodnu,že budu vědomě někoho ignorovat,on je opravdu přestal vnímat,nevěděl jak se jmenují,neodpovídal jim,nejlépe bych to asi vyjádřila tak,že se zavřel v nějaké své bublině a určité lidi tam neopustil.Jasněže ani to učení nefungovalo,ale co chci říct je,že pokud k tomu dojde nenaděláš nic.Je to jak píše Monty,pro ně je to tak logické,tudíž správné a přes to nejede vlak.Oni se nepřizpůsobí a nepřizpůsobí se jim ani okolí,to je jasné,ale škola je něco jiného,tam by měli být profíci a přizpůsobit přístup tak,aby to klapalo.A ten přístup nikdy nebude jednotný,protože není autista jako autista,tak jako není každé zdravé dítě stejné,jenže to je ten kámen úrazu našeho školství a společnosti vůbec,pořád chceme všechno a všechny sjednotit a co se nevleze vyloučit.Vidím to už dlouho a bohužel čím dál víc.
Předchozí