Přidat odpověď
Míšo,
jasně, já to chápu. A k té matematice - syn nedávno taky přišel s tím, že ho matematika nebaví a že je nanic, protože přece stačí, aby si uměl spočítat prachy a nikdo ho neokradl. Tak jsem mu na to odpověděla, že existují minimálně dva důvody, proč se jí věnovat aspoň tak, jak je to v osnovách. První je ten, že se z ní dělají přijímačky na gympl a druhej ten, že matematika je úzce propojená (mj.) s logikou a spousta věcí, který z jeho dnešního pohledu jsou k ničemu se ukážou jako "k něčemu" až časem. Pak stačí pár příkladů z praxe a je na dítěti, jestli to riskne nebo ne. Ono totiž to, co se učí ve škole JE často nuda a opruz a dítě nedostane informace, který jsou pro něj relevantní. Osnovy se dělají pro průměrnýho žáka. Všechny extrabuřty si musím řešit já jako rodič ve spolupráci s tím dítětem.
Předchozí