Monty,možná si pamatuješ jen na starší období svého dětství.Já teda osobně si z věku svých 2-5 let toho moc nepamatuju,jen silné zážitky.Čím je dítě s AS starší,tím si i lépe uvědomuje soc.chování.
Jak můžeš vědět,co tvá matka ti ve velmi útlém dětství musela či nemusela vysvětlovat?Jak to s tebou bylo či nebylo složité? Pokud ses o tom se svou matkou nebavila,vidíš to stále jen ze svého pohledu.
Náš pohled rodičů je jiný,musíme vysvětlovat soc.chování,musíme neustále utěšovat před úzkostí.I když dítě s AS je chytré,krásně komunikuje-přesto je plno věcí a situací,které se musí vysvětlit.
Jak můžeš vědět,zda ses ve 2-5 letech neustále na něco neptala pořád dokola,až z toho rodiče padají na pusu.Mi to teda nevadí,dělám to pro dceru s láskou.
A i když si dcera sedne v 9 letech ke klavíru a zahraje hned skladbu,co slyší poprvé - přesto si nemyslím,že je geniální.Jen to je zrovna ta oblast,ve které se našla a je v ni dobrá.