Přidat odpověď
Dcera chodí do Yamahy.
První rok(y) byla jen přípravka, fakt se učili jen držet flétnu a foukat do ní asi 2 tóny.
Teď je to náročnější, ale záleží na učiteli. Hrají podle not, běžně procházejí starší skladby, učí se nové. Nové s nimi učitelka projde po jednotlivých taktech, pustí jim skladbu i doprovod a pak hrají. Je jich tam 6, hrají dohromady, učitelka ovšem stíhá vnímat, které z dětí hraje co a na chyby je upozorňuje a opravuje. V případě potřeby dítko hraje chvíli samo, nebo hrají jen po dvou či třech, jak řekne učitelka. Některé skladby cvičí vícehlasně, každé dítě umí zahrát každý hlas, ale nakonec si je rozdělí a hrají dohromady. Učí se, jako součást skladeb, i nové noty, hrají na altovou i sopránovou flétnu. Držení flétny se taky učí, ale nebazíruje se na tom, ale pravá ruka nahoře fakt jen u malých dětí, ketré si do flétny foukají jako součást jiné výuky.
Tipuju, že na konzervatoř to nebude, ale jako výuka hudby mi to přijde slušné.
Podle známé, která učí flétnu, jsou v Brně jen 2 slušní učitelé, ostatní prý za moc nestojí. Jiné známé chodily děti ZUŠ na flétnu několik let, pak si rodina našla soukromého učitele, který se jen zděsil a musel je vše přeučovat, takže asi ty ZUŠky nejsou dokonalé.
Předchozí