Mickey, ono to není ani tak o věku, jako spíš o vyspělosti těch dětí a o tom, jak učitelka tu výuku pojme. Bohužel někdy je to do extrémů. S tímto měly problém naše děti i na ZŠ, přizpůsobovalo se vždy těm nejpomalejším a přesto, že kluci byli nejmladší ve svých třídách, připadali si, že se s nimi jedná jak z pitomcema. Vrcholem všeho bylo, když ve 4. třídě učitelka vymyslela celoroční hru s mašinkama, diskotéku alá Dáda Patrasová a doučování z AJ, kde se hrálo pexeso. Nejšílenější bylo, že většině dětí to vyhovovalo.
Ale to je taky o učetelích, samozřejmě jsou to hodně individuální záležitosti. Ale v té nauce, v přípravce a první dva ročníky, je to v naší ZUŠce hodně přizpůsobený malým dětem, přitom pro ty, kteří mají individuální výuku, je závěrečná zkouška poměrně těžká. Ti, co pravidelně chodí na nauku, zkoušku dělat nemusí.