No vidíš, a docela spokojeně s tím žiju... A pokud to budu nutně potřebovat vylepšit, můžu se to kdykoliv doučit.
Počítám, že by to děti víc bavilo, nejdřív to zkoušet, přijít na to samy. Pak je to samozřejmě možné vylepšovat - a mohou nakonec i samy uznat, že metoda od paní učitelky je efektivnější. Ale na učení není důležitý jen výsledek (dokonalý, předem učitelkou připravený) a přesně předaný způsob, jak k němu dojít (opět dokonalý, hotový, učitelkou připravený). Důležitý pro učení je samotný proces hledání, zkoušení a objevování!!! No a to právě česká škola ve své většině nechápe, nechce, neumí...
Navíc učitel si těžko přizná, že by často vlastně ani nebyl až tak potřeba
K tématu doporučuju toto zajímavé video: http://www.ceskaskola.cz/2011/11/tedsugata-mitra-o-vzdelavani-deti-jimi.html