Přidat odpověď
Zatím to dělím na chůvy zakazovací, který na jakoukoliv činnost dítěte reagujou ""nedělej to! přestaň! nech toho! nesahej na to!"" a místo spolupráce s dítětem ho/ji pouze obsuhují jako služky (to je děs, když si na to dítě zvykne!!) protože jsou líné s dítětem něco dělat a chůvy aktivní, které si fakt hrajou, lezou po kolenou, nechají je dělat cokoliv, nechají je se upatlat a zašpinit (a oblečky hned v ruce vyperou). Pak jsou ještě chůvy vynalézavé, které dělají co zrovna potřebují (telefonovat, bavit se s návštěvou, najíst se, umýt nádobí atd atd) a přitom to dítě zabavit tak, že si toho ani nevšimne. Jak tu zakazovací chůvu ale poznat na první schůzce? Já tu mojí poznala za rok a půl, hlavně tak, že děti strašně řvaly, kdykoliv jsem jí je nechávala ""napospas"", přede mnou se strašně snažila. Teď kombinuju jednu aktivní a jednu vynalézavou, děti jsou klidnější a opouštím je bez scén.
Třeba bys ji mohla vzít na vycházku a zjistit, jak bude řvát, až dítě vleze do louže a sedne si do písku.
Předchozí