Přidat odpověď
Ajlino - jenže těm dětem "jinak problematickým" jeden rok navíc zajistí mnohem menší problematičnost ve škole. Tak to je. A proč musí být dáno, že dítě s nějakým problémem se musí zapasovat mezi ty, kterým to nejde.
U staršího syna ve škole bylo dítě, jehož rodičům ve školce i škole doporučovali, aby zůstal ve školce. Maminka se děsně urazila, že z jejího syna nikdo nebude dělat blbce, má jít v šesti, tak půjde.
Jenže on tam fakt nepatřil - celý pololetí ráno měl na krajíčku, byl stresem bez sebe, že mu to nepůjde - a nešlo, do vánoc se naučil číst jen po písmenkách. Šel zpátky do školky. O rok později prý už problémy neměl.
Jako promiň - můj mladší syn není schopen opisovat texty z tabule - hlavně. Myslíš, že to učitelka zohlednila? Ne, jak by k tomu prý přišli ostatní. Ona to brala tak, že ho zvýhodňuje, místo toho, že eliminuje jeho problém. Ale tam toho bylo víc.
Předchozí