Přidat odpověď
My jsme byli u zápisu v náhradním termínu (v řádném byla dcera v nemocnici). Pana učitele mrzelo, že to nemá tak slavnostní jako to měly ostatní děti. (bylo tam uvítání pohádkovými postavičkami a pohádková výzdoba školy) Řekla básničku, pochválil ji, jak dlouhá ta básnička je. Pak začal z krabice vytahovat tvary, dcera nereagovala. Najednou z ní vypadlo něco na způsob Bestimmung der geometrischen Formen. Pan učitel se začal smát a dále už si jen tak povídali, to co řekla, přečetla na krabici, kterou měla navíc vzhůru nohama. Ovšem, přijati byli bez problémů a s hezkým zážitkem i děti, co se sotva uměly podepsat křestním na výkres. Nechápu, proč by děcko mělo umět celou abecedu a sčítání a odčítání, to je náplní výuky na ZŠ. Navíc můj názor je, že hlavní náplň první třídy by mělo být probudit v dítěti pozitivní vztah ke škole a výuce. Myslím, že je celkem jedno, jesti se zvládne sčítání a odčítání do 10 nebo do 20, pokud dítě má už v 1. tř. hnus ze školy, těžko se to změní. Sčítání se dožene lehce i ve 2. tř.
Předchozí