Dcerka se na zápis moc těšila, nemohla dospat. Myslím, že byla velmi zklamaná, stejně jako já. Paní učitelky byly strohé, formální, žádný úsměv...Sednout, pracovat, pozdravit, odejít...Než se dcerka stačila rozhlédnout po třídě, už byla nahnána do "pracovní lavice", kde ji testovali - doslova. Otázka - odpověď, ještě ani nedosedla a už dostvála úkoly. A to nemluvím o tom, že byla zkoušená z celé abecedy, sčítání a odčítání (učitelka užívala zásadně pojem plus a mínus), geometrických tvarů (když dcera řekla kolečko, okamžitě jí bylo vytnknuto, že to je špatně - vůbec nepochopila proč - paní uč. chtěla přeci slyšet kruh!) atd. Dcerka je moc šikovná, umí číst i počítat, prý jedna z nejšikovnějších v MŠ. Upřímně by mne zajímalo, jak obstála dítka, která celou abecedu neumí a nesčítají, případně jsou stydlivá...
Jedna holčička dokonce plakala...Jsem pedagog a přístup se mi nelíbil.A co už vůbec nechápu, proč mají děti umět obsah první třídy už při zápisu? Telefonovala jsem několika maminkám z naší MŠ, které byly u zápisu na stejné škole a jejich dojem byl stejný....Tak nevím, zda tam dcerku vůbec dáme....Co u vás?