Přidat odpověď
Učím od září nepovinnou španělštinu pro žáky 7-9 tříd ZŠ. Výuku jsem pojala trošku jinak než běžné povinné hodiny. Sice se učíme, ale děti nezkouším na známky. Na známky mají pouze domácí úkoly např. tento půl rok měli dva - napsat dialog mezi cizinci a pak doplnit údaje do formuláře s osobními daty a napsat krátký text o sobě. Všem se to podaři na 1 až 1-, a proto jsem všem dala na vysvědčení 1. Přišlo mi zvláštní dávat jim jiné známky a kazit jim vysvědčení, když úkoly nosí, na hodinách se snaží a nevyrušují. Je pravda, že třeba časovat slovesa všichni neumí, ale ví, kde to najít. Dokonce si na to museli udělat tahák,aby mi nelistovali v sešitě. Brala jsem tuto výuku jako základní orientaci v jazyku - vědět, jak časovat slovesa, jak tvořit množné číslo, jak psát správně slovosled a umět odpovědět na jednoduché otázky. Když jsem zapisovala známky do počítače, přišla zástupkyně a vůbec se jí nelíbilo, že všichni mají, tak dobré známky. Mnoho žáků učí ona němčinu a prý jim to vůbec nejde. Jak tedy známkujete nepovinné předměty vy?
Předchozí