Ještě jednou děkuji všem za odpovědi,něco bylo určitě inspirací něco bylo mimo, to je jasné, je mi také jasné, že z jednoho uryvku se těžko něco vyvozuje.. a hůř se radí, R+R beru jako cestu, která mi moc při výchově pomáhá, nemyslím, že jsem uplně 100% r+r, umím zakřičet, ale u nás to nefunguje, protože na mě začne křičet taky a přijde mi, že mi tím řiká, nekřič na mě, jen to ještě neumí tak rychle zpracovat. Přijde mi, že r+r děti velmi rozvíjí, především jejich myšlení, když mohu porovnávat děti - kluky, ve stejném věku, kteří jsou vychováváni jinak - povely, zákazy, příkazy, atd.tak jsou opravdu jinde, nejedná se samozřejmě o výzkum to je jasné, ale v r+r vidím jenom klady, to že to někdy nefunguje si myslím je tím, že a) není to dobře formulováno b) díky emocím jsme v jiném tónu a slova jdou mimo. U nás když je na vše dost času, jsem plná energie, hlavně nikam nespěcháme!!!!, r+r funguje. Horší je, když mi emoce zatemní mozek a já mluvim "postaru". Z Vašich příspěvků si beru to, že za 1) nejsme jediný
2) že z toho vyroste
3)pro mě dobré postřehy, že je pravda, že nemusím už opakovat informace, které už určitě ví např. o tom pití a ještě něco se mi líbilo a to jsem ted zapomněla
každopádně ještě jednou moc děkuji za přínosné čtení.