Přidat odpověď
Zuzko, ty jsi vedle, jak ta jedle.
Jen stručně - můj syn, ztělesněný klid a poslušnost, neumí zlobit, takže to není o tom, že by v hodině otravoval, i když on je spíš výjimka.
V první tříě všechno uměl, číst jsem ho neučila, ani já, ani nikdo jiný, jednoho dne jsem zjistila, že přečetl naddpis báje "Odysseus a kyklop", takže poměrně složitý text na předškoláka, navíc měl tu knížku vzhůru nohama, on ze začátku četl z boku nebo opačně, chvilku trvalo naučit ho správně položit knížku, přečetl to i tak.
Jakou práci navíc měl dostat v první třídě, aby ho to bavilo? do pololetí se učí písmenka, děcka to neumí,
v matice ho v první třídě zajímaly zlomky a procenta, protože sčítání a odčítání do stovky zvládal v pohodě, násobení si odvozoval logicky, ze sšítání. Takže vlastně neměl problém ani s druháckým učivm.
O prvouce škoda mluvit, největším koníčkem už ve školce byl zeměpis, mapy, vlajky, hlavní města, zemský desky.
co s takovým děckem chceš v první třídě dělat? nemá tam co dělat a nemá si s kým povídat, protože je prostě jiný.
jakou práci mu má chudák učitelka dát?
on nezlobil, jemu ta škola nic nedávala a on se učil flákat se, stejně jako se to bohužel naučil starší syn, který začal skoro stejně, ale na normální škle vydržel delší dobu, pak se pracně učil, že škola není o tom, aby se odseděla, ale že se taky něco dělá :))
v páté to začíná chápat, ale to jsme na jiné škole
takže dát děcku víc práce není jen tak snadná věc
Předchozí