Přidat odpověď
Lízo, docela by mě zajímal ten sáhodlouhý zápis ze 2. stupně, nechceš nějaký ukázat - vůbec to nemyslím ironicky!
Např. můj dnešní zápis v dějepise činí cca 6 řádků, to by snad osmák zvládnout mohl, ne?
Jsem češtinářka, zrovna děláme rozbory. Co teda po nich můžu chtít aby dělali? Zapisovat si nemají, protože to zdržuje od zajímavějších činností, úkol si nepoznačí, protože nejsou schopni zaregistrovat, že zrovna nějaký zadávám...
Tady většina lidí argumentuje tím, že učitel musí umět zaujmout. Ale ne všechno se dá dělat závanou formou, některé věci se prostě musí naučit. A věř, že motivace na ZŠ je u mnohých mizivá - někteří prolézají z ročníku do ročníku jen díky tomu, že už víckrát propadnout nelze a nejsou ochotní dělat opravdu NIC.
Předchozí