Tato učitelka má děti v první a ve čtvrté třídě, takže s nimi má jistě dost co dělat. Přesto nemá problém každý večer aktualizovat svůj
blog.
Já jako učitelka bych s tímto také problém neměla.
Já teda největší potíž vidím v tom, že ne každá učitelka je zvyklá na počítač jako svůj pracovní nástroj. Pro některé je vrcholem umění ovládnutí elektronické pošty, případně jednoduchého dokumentu ve Wordu. Takže pro takové je tohle opradu práce navíc, která jim samotným nic nedává.
Mně by to ale třeba pomohlo, sama bych tak měla lepší přehled, kde jsem co udělala a zadala, obzvlášť, když se to lišilo v různých třídách. Učila jsem obě paralelky ve všech ročnících (fyzika 6. - 9. třída) a pak ještě v různých ročnícíh jiné předměty a většinou jich bylo více než čtyři, učila jsem současně první i druhý stupeň, a přesto v tom problém nevidím, podle mě o šíři záběru to není
.
Myslím si, že cokoliv zadávat plošně jako povinnost není správné. Co jednomu pomůže, druhému uškodí (třeba u nás ve škole to byla povinnost učit v knihovně, kde je interaktivní tabule, jenom proto, aby se do projektu vykázalo, že se tabule používá).
Ale jako jedna z možností, jak zlepšit komunikaci mezi školou a rodiči, se mi takové osobní stránky učitelů líbí....