Však já taky odpovídám na to, co bych osobně odmítla já
¨
A osobně si myslím, že se o ty děti fakt přehnaně staráme. Mají za den 5 hodin = 5 předmětů, to není zas tak moc, aby si nemohli zapamatovat, z čeho je úkol. Jsou příliš rozmazlené tím, že za ně pořád někdo něco řeší a zjišťuje a zařizuje. Takže na všechno kašlou, mozky vypnou, doma nejsou schopné říct ani ukázat, co se ve škole dělo, nepamatujou si ani ten pitomej úkol. Já myslím, že by si to všichni i pamatovat měli, když už nejsou schopni ten řádek opsat z tabule do úkolníčku a to obvykle na pokyn "otevřete úkolníček a zapiště si domácí úkol". Mají hlavy plné Pikačů, Pokémonů, dotykáčů, jak otravovat nebo vytočit toho a jak dostat kartu s nějakým strašidlem z támhle toho. Nevím, jestli si pamatuješ na svou školní docházku, ale v té době určitě nebyly maily ani týdenní plány ani mobily, aby se zavolalo učitelce nejlíp v půl osmé večer, aby sdělila, co je za úkol. Mseli jsme ve škole věnovat pozornost tomu, co se děje, úkoly jsme si zapisovali do normálního sešitku nebo na ruku
A fungovalo to.