Přidat odpověď
Mám syna s expresivní dysfázií ve 3. třídě. Chodil do mateřské školy, pak do "nuláku" a 2 roky do normální ZŠ s asistentem. Od začátku září jsme ho "přendali" do jiné základní školy, kde je dyslektická třída. Syn je totiž kvůli dysfázii dyslektický a dyskalkulický. V normální základní škole měl už problémy s učitelkou, protože nestíhal a část vyučování trávil s asistentem na chodbě, kde doháněl to, v čem byl pozadu. Bohužel si na asistenta rychle zvykl, takže co asistent neudělal (zapsání úkolu), to nebylo. Teď je jich ve třídě 10 a může jich být maximálně 15, paní učitelka jim všecko předepisuje na tabuli, všichni spolužáci mají nějaké potíže, ale syn se o sebe musí postarat sám. Jsem ráda, že jsem ho v původní ZŠ nenechala, učitelka už byla občas otrávená, že pro něj musí dělat speciální přípravu a bylo na ní vidět, že ho ve třídě už nechce.
Předchozí