Přidat odpověď
Ráchel, těžko říct. Můj osobní výklad je, že se snažili sami sebe přesvědčit, že maj dokonalý dítě a nesrovnali se s tim, jaký je doopravdy, tak ho rvali do nějaký formičky.
Začalo to už u zápisu, kdy se mi chlapeček jevil jako nezralej, ale rodiče mi namluvili, že je po nemoci, že jindy by byl OK. Moje úvaha byla, že rodič zná dítě líp, než já a nemá důvod mu uškodit předčasným nástupem do školy, takže jim budu věřit. Zpětně vim, že lhali a že chlapec měl mít odklad.
Pokud se po odchodu od nás dostal do třídy s velkym počtem dětí a bez individuálního přístupu, kde při čtení sedí všechny děti nad jedním textem a střídají se ve čtení, dokážu si představit, že jim to učení se zpaměti učitelka nějakou dobu neprokoukla. Ale už jsem o něm neslyšela. Párkrát jsem měla nutkání jim napsat a zeptat se, jak se mu daří, ale usoudila, že by mi napsali, že je vše v pořádku, i kdyby to nebyla pravda, když jsme se nerozešli v dobrym.
Předchozí