Ivo, mně to učení fakt moc nepřipadá. Co se týká toho čtení. Pokud Tvoje dcerka čte dobře, tak v tom případě bych zašla za učitelkou soukromě a poptala bych se jí, jestli si myslí, že to i Tvoje dcerka skutečně potřebuje a proč si to myslí a řekla bych jí, že vzhledem k tomu, že čte dobře a třeba zase potřebuje více času na splnění jiných úkolů, tak to čtení prostě vypustíš, protože čte sama... Třeba se s ní dá domluvit a zbytečně se tím užíráš
Pokud na tom uč. bude trvat - tak bych to viděla takhle, pokud jsi přesvědčená, že to nepotřebuje, tak bych ji číst nenutila nechce-li a považuješ-li to fakt za zbytečné, protože víš, že to umí bezvadně a tak nějak všeobecně, by mě vůbec nenapadlo zrovna v tomhle případě měřit čas. HOld bych jí vždycky podepsala, že četla a hotovo - nijak bych to nehrotila - z mého úhlu pohledu zbytečné to řešit.