Přidat odpověď
Tak tohle Pawli podepíšu.
Dostávám se do docela zvláštních situací, kdy mám doma v šuplíku rozpis ze SPC na PAS poruchy rozepsaný individuální plán - podle kterého by měl -mohl mít všelijaké úlevy a podle kterého to vypadá,že nerozumí příběhu, nechápe zadání, potřebuje více času atd. V reálu v škole zatím vše zvládal - lehce dysgraficky, ale někdy to zase měl vše výborně.Takže ten plán zatím nevyužíváme. Dokonce i školní spec, ped. , která chodí přímo do třídy na něm žádné příznaky AS nepozoruje - a to jich na škole pár mají.On toho dost udrží vůlí, ale pak je unavený nebo bouchne doma. Ale myslím, že se hůř orientuje v těch sociálních věcech a určitě je úzkostný. Já občas mám dojem, že něco ne úplně přesně pochopí, třeba tuhle řekl kamarádovi, že půjde s ním na návštěvu k dalšímu klukovi a on mu na to odpověděl - To se z toho poseru - a Mat nevěděl, jestli byl rád nebo nerad.Doteď mu to v kolektivu klapalo výborně, ale teď přišel o přízeň nej kamaráda a s dvouma klukama to má teď ve třídě takové blbé - různé pošťuchování až fakt násilí. Může to znamenat, že už je nestíhá, ale taky nemusí, mezi dětma se toho děje i normálně dost.
Připadá mi, že jak roste, tak se hodně posouvá, ale na druhou stranu rostou ty nároky. takže loni si vystačil s tím, že je chytrý a srandista - ale možná, že tomu jeho smyslu pro humor ty děti odrostou dřív než on.
Jinak ty skoky u Toma jsou super, to potěší, Mat mě v po překvapil, že pomáhal bráchovi se převlékat ve školce, a fakt se orientoval a všechno mu vychystal i zastrčil, což teda u sebe je většinou úplně mimo.Je ten typ, co by chodil klidně bos a v zimě ho nenapdane, že je zima, v horku, že by se mohl svléknout.
Holky díky za povídání, bylo toho na mě tenhle měsíc dost.
Předchozí