Pawllo,
no já nastoupila do školy plná ideálů a na tohle jsem trochu dojela., že jsem s těmi tresty neuměla pracovat. Jako ono to dlouho šlo bez nich, ale když pak nastane situace, kdy už po něčem sáhnout musíš, chce to být připraven, protože jinak to skončí podobnými úlety jako 50x opiš....
Navíc já jsem ohledně kázně byla dost benevolentní a zjistila jsem, že to je špatně. Mně spousta věcí nevadila, nejradši jsem učila stylem, že jsem nadhodila otázku a nechala žáky, ať odpovídají, často to probíhalo formou rozhovoru s někým, ostatní třeba jen poslouchali...jenže jsem právě neodhadla, kdy je to ještě dobré a kdy už přes čáru, ten "pracovní ruch"....a bylo toho víc....
O to spíš mě zajímají různé nápady, zkušenosti, co komu vadí a co ne, co kdo trestá a jak....
Jo a poznámky jsem nepsala a i to mi děti občas vyčetly, přitom to bylo většinou bez efektu, když někdo nějakou dostal, ale ony to braly, že se to má....
Pro mě je poznámka sdělení rodičům, že jsem selhala....a já se tak nerada pranýřuju
. Ostatně co může rodič doma udělat s tím, že ten konrétní žák vyrušuje v mé hodině? To je podle mě věc právě jen mezi mnou a tím žákem....