Přidat odpověď
těžká rada
1. v "odborné" školce/škole opravdu umí po stánce logopedické víc (mezi vesnické děti může chodit na kroužky, nějakou mimoškolní činost, a všichni budou vědět, že je to jejich budoucí spolužačka)
2. už jen nabídka integrace je docela cenná, chtělo by to zjistit, jestli je na té škole někdo, kdo by se dceřiá opavdu uměl věnovat
dys....funkce, SPU, zjistíte až ve škole, a je možná pro dítě lepší když se s tím popere v normální třídě než v nějaké spec., tam by bylo sice jako v bavlnce, ale dítě s dysfunkcí se musí hlavně naučit se s tím žít, a vyrovnat se ostatním, samozřejmě ne bez pomoci okolí, můj názor
(pokud ovšem nemá dítě až moc velké problémy spojené ještě s něčím dalším, ale to vám řeknou odborníci, každopádně až bude chodit do školy)
Znám dítě ze zbytky sluchu, které jezdí z města do vesnické sškoly, ne odborné, je tam málo žáků a moc šikovná učitelka. Pospívá mu to.
Předchozí