Přidat odpověď
Já jsem po RD nastoupila už loňské září na celý úvazek, malá šla do školky a já do práce - také ZŠ, 2.stupeň. Rozdíl to určitě byl, dcerka si nejprve měsíc zvykala na školku, já jsem z toho, přiznám se, měla také větší nervy,takže zpočátku shon. O to méně důrazu jsem pak kladla na práci. Ne že bych se tam válela -to ani nejde, hodinu prostě sestavit musíš, ale více činnosti jsem kupodivu nakládala na děti než na sebe, pokud to jen trochu šlo. To bylo přínosem. Mínus opravdu v menším čase na přípravy atd., navíc se přidružuje ve většině školách výroba elektronických příprava - DUMů, další čas, atd. Musím si ale pochválit to, že mi první rok nedali třídnictví, odpolední výuku ani nácvik různých vystoupení. To letos už mě tak šetřit nebudou.
A jak si práci zjednodušit? To asi nejde, leda, když třeba učíš v paralelkách, nebo vyrobíš něco méně obtížného, co se dá využít pro celý druhý stupeň, těžko říct.
Jo, a děti ti možná připadnou opět o něco jinačejší, nevím, jaké slovo použít, aby to neznělo skepticky. Ráda jsem s nimi absolvovala výuku, kdy byly rozděleny do menších skupin, to člověk chvilku nepracoval jako dráb, ale mohl i navázat lidštější kontakt.
Uvidíme na letošní start, moc se mi nechce, počasí příliš letní na uzavření se do školy...
Předchozí