no rozdíl jsme sice viděli my studenti,ale taky pravda je,že pan ředitel jednou za rok vyhlašoval soutěž o nejoblíbenějšího učitele takže měl možnost zjistit kdo je u studentů oblíbený - museli jsme nominovat za celou třídu 2 kantory a napsat nějaký elaborát proč právě tyto dva.
Myslím,že bylo řediteli naprosto jasno kdo si zaslouží osobní hodnocení a kdo ne. A ne že bysme navrhovali učitele,kteří nás nechali poflakovat ba naopak. Paradoxně jsme vždy nominovali učitele,kteří byli dost striktní, rázní, zkoušeli nemilostrdně na druhou stranu byli ale féroví, zapálení a přátelští.
Pamatuju na svého fyzikáře - chlap jak hora, když už byl ve třídě ruch zařval tak,že se zatřásly i lustry a všichni zůstali sedět jako opaření. A když zkoušel u tabule a někdo nevěděl, dokázal to brát i s humorem - třeba spolužačka byla zkoušená a měla téma spojené nádoby - snažil se jí napovědět,že jedním příkladem je třeba vodojem. A ona si nemohla vzpomenout jak se tomu říká,tak pořád říkala ta koule za městem
a on ty myslíš to jak jímá vodu? Jo jo. No a jak se tomu říká? No já nevím,je to takový vysoký kulatý a za městem
No byl milej, dostala za 3 a příští hodinu si to opravila na 1. Dokázal se i sám pobavit nad svou chybou, prostě super chlap...