Jahalo,
jak jen dva předměty? Psala jsem, že jsem s uznanou aprobací Fy - Př učila v jednom roce fyziku, informatiku, chemii a a ve čtverté třídě jako třídní Ma, Čj, Př....druhý rok na jiné škole jsem učila fyziku, informatiku, rodinnou výchovu a výtvarku, další rok jsem to uhrála jen na tu fyziku (povedlo se mi získat ji ve všech třídách, to nebývá obvyklé) a informatiku.
U nás na škole snad jen učitelka hudební výchovy a potom já ten poslední rok jsme měly jen jeden nebo dva předměty, většinou to bylo čtyři až pět na osobu...Zkušenost mám ze dvou různých škol s několikaletým odstupem a ozdíl tam nebyl...
Ale je pravda, že mezi prvostuňovými a druhostupňovými učitelkami to vždy trochu jiskří, protože každé má své výhody i nevýhody a učitelky, které neučí na obou stupních, do toho až tolik nevidí...
Mně paradoxně nejvíc vyhovovalo, když jsem se pohybovala částečně na prvním a částečně na druhém stupni....bez ohledu na to, jak to bylo náročné na přípravu, ta pestrost mi seděla...ovšem to jsem byla ještě mladá a bezdětná, od té doby se hodně změnilo....