Přidat odpověď
u nás to bylo taky podobně, šli jsme pro jistotu v necelých 3, ser starším, jenže prý je to brzo, no asi pro většinu dětí jo, vzala nás od 3, ona je klinická logopedka, lepší tu není, jezdí i do okolních měst, pracuje s postiženýma, všřím jí. u nás je problém spíš v synovi než v jejím přístupu, on ji miluje a onajeho taky :)
když ho tam brala v těch třech letech, taky ukazovala obrázky, syn se s ní hádal, že na obrázku jsou havrani a ne vrány :)))
ono jak mu bylo blbě rozumět, tak ona mu říká "ano, to jsou vrány" a on na to "ne, to nejsou vrány, to jsou havrani", jenže s tou výslovností jsem mu rozuměla jen já :))
prý v tomto věku většina dtí říká "pípí" a nebo ptáček, ale hádat se o vrány a havrany že to ještě nezažila :))
a tok to pokračuje i dál
pdačka pdíma pdacuje známe taky :))))))
ale básničky se u nás neujaly, to ho nebaví, takže u nás se logo cvičí spíš nad atlasem, aby tam byla Brazílie a Švédsko a podobně
u nás R už pomaloučku začíná, ale pořád ještě nemá v pořádku ščž a ĎŤŇ, sykavky mu trochu utíká vzduch bokem, třeba to bude časem lepší
š jsme pochopila, vysvětlila, od té doby ho umí, sice takový slyšitelně poctivý, ale je tam a časem to přestává být tak hlídaný, tak začíná znít normálně
od polohy jazyka a všeho při š jsem mu vysvětlila ž, začal s tím taky, většinou to jde.
jenže č je nepřekonatelný problém, to je málokdy, ono to chce prudký proud vdzuchu a to on prostě neumí
já mám občas pocit, že kdybysme nedělali nic, tak by to mělo průběh skoro stejný, prostě furt nic, pak to najednou skočí, a nebo tkay ne.Co už jednou začne, to se umí zase vrátit, a to i několikrát,
a nejhorší je, že minule logopedce při pokecu řekl, že je mu to jedno!!!
on tam chodí rád, proto cvičení vlastně nic nemá, ale není to pro něho priorita, bere to jako něco, co vždycky bylo a je a asi zůstane
ale prý se bude dál snažit, kvůli logopedce a kvůli mně
ne je to děcko normální? :)))
Předchozí