Přidat odpověď
"Já myslím,že takoví ti spotřebitelé co dělají velký nákup a mají v něm žluté limonády za 3,50 prostě nemají peníze na nic lepšího. "
Ale samozřejmě, že mají na mnohem lepší a zdravější nápoj. Voda z kohoutku stojí 30x méně než ta nejlevnější barevná limonáda a zdravotně je mnohonásobně prospěšnější.
Opět tuny a tuny výmluv na "nemají na to, proto jedí a pijí nezdravé věci" - to je pořád ta samá ohraná písnička.
A salám z 90% masa? Nu, kdo nemá na to, aby si zaplatil práci řezníka, který mu z kvalitního masa vyrobí salám (tj. maso naporcuje, namele, naloží, naočkuje kulturou; vypere a vymne solí střívka; ochutí prát; naplní do střívek; pak vyudí či nechá vyzrát atd...veliké množství práce, kterou je třeba mu samozřejmě zaplatit), nechť si koupí syrové maso a sám si z něj připraví pokrm. Jenže opět je lenost silnější, salám už je připraven přímo ke konzumaci, není třeba vkládat žádnou další práci, jen otvírat ústa a salám do nich strkat. A opět ta samá obehraná písnička o nedostatku peněz na kvalitní masitý výrobek...
Achjo.
Předchozí