| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

no, tak to buď ráda - podle mně je nejhorší varianta alergické mrně - hlavně psychicky, pro maminku i pro něj samotné...

já jsem klasický případ lékařsky nezvládnutného zápalu plic v dětství (3roky). Skončila jsem nakonec na 2 měsíce na kapačkách, naprosto se mi zhroutil imunitní systém - od té doby mám celoroční rýmy, teče mi z očí... tenkrát se ještě alrgie vůbec neřešili... řešila se jen ta rýma a opakujicí angíny - 2x jsem byla na mandlích (nosní i krční), ještě mi je vzali blbě, takže mám z toho dodnes problémy...

první alergické testy mi dělali až v 10-ti letech, kdy po vyndání krčních a nosních madlí jsem ještě v nemocnici dostala zánět plic - převezli mne na dětské a tehdy se mě poprvé zeptal dokrot na vizitě, jakouže mám vlastně tu rýmu - no vodnatou, jasně...tenkrát tam děsně sprdnul zbytek té "vizity" (byl to tak silný zážitek, že si to dodnes pamatuju) a šupem následovaly alergotesty - vyšla alergie na plísně, prach a roztoče - tzn. to, co je přítomno všude celý rok...

njn... na někom se to naučit museli...

Synka si tedy po zkušenostech v tomhle dost hlídám... on se není schopen dostat se sám ani z obyč. rýmy - pokud nechám ten hnus žlutej rozjet, můžu si být jistá, že za týden skončí na celkových ATB buď z angínou, nebo mu to sleze na průdušky... ~a~.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: