| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahooooj :-)
tak nejdřív mooooc gratuluju Bonsajce k miminku na cestě... no to je mi teda překvápko!!! ~g~~s~~g~
Lebitě k domečku blahopřeji snad ještě víc, protože po tom všem by si zasloužila chvilku klidu!!!!~m~

prostě všem ke všemu blahopřeju neb sem chodím fakt hodně málo, ale holky co já bych dala za chvíli volného času :-)

U nás vše OK... Alex už se snaží jezdit na kole bez koleček.. zatím teda kousek, ale dokázala :-) ve školce je jako doma, doma mě štve :-) žije ve vlastním světě, pořád si hraje na nějaké zvíře, žije v pohádce, je prostě jiná :-) ale snad z toho vyroste a nebo ne a bude točit filmy pro děti :-)
Já studuju jako oživot.. už mám zase zkouškové a mám toho nad hlavu...
zkusím zjistit jak jsem na tom 3.6.... ve 13 bych to asi nestihla, ale pokud by to šlo tak bych za vámi dorazila, ale asi bez dětí neb bych jela z práce... joooo to je úděl pracující matky a ženy vojáka :-)
Všechny zdravím!!!!!!!!!!!!!!!! I do Podivína~3~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.