Přidat odpověď
Monty, co je hyperbola vim asi 17 let, ale co se snažíš říct příkladem, kterej je totálně nerálnej, to teda netušim.
Realita je, že se na základky nedostane řada dětí, který by ji zvládly. Na zvláškách je asi 40% dětí, který tam svým IQ nepatří. Na speckách to je míň, ale taky to není žádná sláva. Kolik jsi viděla na základce dětí s plenou? (A že by tam mohly bejt, protože tam stačí mít tělesný postižení a inteligenci i řeč nedotčenou.) Já žádný.
Tady prostě ta Tvá varianta vůbec nehrozí - hrozí tu problém opačnýho rázu.
Naprosto nepochopim, jak si může úča stěžovat, že nezvládá autistický dítě bez asistenta, když je na ní (protože ona je odborník), aby rodičům řekla, jaký kroky mají podniknout, aby ten asistent byl. Realita je, že ta úča nechce mít ve třídě nikoho, kdo by jí koukal pod ruce a jen hledá záminky, jak to dítě vyštípat na nějakou speciálku. Problémy toho dítěte neřeší, ale zdůrazňuje, aby se ho zbavila co nejdřív. To, že by se snažila integrovaný dítě udržet za každou cenu je podle mě scifi.
Předchozí