Přidat odpověď
u nás dopadl tak, že syn se setkal s ostrakizací a fyzickou šikanou už v 1. třídě, kdo uměl něco navíc, byl šprt už v 1. třídě.
Děti hlavně zajímalo, kdo má jaký krám a jaké oblečení. Syn se znemožnil hned v září, když přišel do školy v tričku s krtečkem. Nevlastnil elektronické hry a playstation, trak byl outsider.
Učitelka se zabývala dětmi, které nebyly na školu v podstatě zralé a měly dostat odklad, a nevšilmaq si, že syn plyně čte, a dávala mu dvojky ze slabikování (nudil se, tak si četl na konci slabikáře a pak nevědel, kde se slabikuje, když na něj přišla řada). V předškolním věku téměř nestonal a první třídu prostonal, byl i v nemocnici.
Pd druhé třídy chodí na výběrovou školu - populace je tam vlastně normální, nejde o 2% géniů, však můj syn taky není výjimečně nadaný - ale panuje tam úplně jiná studijní atmosféra. Taky je zajímavé, že ač tam chodí děti z mnohem movitějších rodin než jsme my, a děti vlastní kdeco, tak tam o to zase tolik nejde - zdaleka tolik se nepoměřují a co jsem tak vysledovala, tak decka se soustředí spíš na aktivity - každé má nějaký zájmy a hobby a je to dost pestrý. Např, na tý původní základce bylo normou mezi kluky hrát fotbal - kdo by místo toho jezdil na koni byl by za vola. Tady si každý dělá co ho zajímá a nikdo se nediví.
Předchozí